Eğitimde Maker Hareketi ve Okullardaki Tasarım Beceri Atölyelerinin Bir Eğitim Ortamı Olarak Değerlendirilmesi

Eğitimde Maker Hareketi ve Okullardaki Tasarım Beceri Atölyelerinin Bir Eğitim Ortamı Olarak Değerlendirilmesi

03.12.2019 203

meb_iys_dosyalar/58/07/706613/dosyalar/2019_12/02174259_araYtYrm.pdf

İlgi:    a) Efe MISIRLI'nın 31/10/2019 tarihli dilekçesi

                b) Temel Eğitim Genel Müdürlüğünün 22/11/2019 tarihli ve                                                            70297673-605.01-E.23154043 sayılı yazısı

                c) Ortaöğretim Genel Müdürlüğünün 15/11/2019 tarihli ve                                                              84037561-605.01-E.22702222 sayılı yazısı

                ç) Millî Eğitim Bakanlığının 22/08/2017 tarihli ve 35558626-10.06.01-E.12607291                      (2017/25) sayılı genelgesi

               

İlgi (a) yazı ile Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Ana Bilim Dalı Yüksek Lisans Programı öğrencisi Efe MISIRLI'nın "Eğitimde Maker Hareketi ve Okullardaki Tasarım Beceri Atölyelerinin Bir Eğitim Ortamı Olarak Değerlendirilmesi" konulu yüksek lisans tezi kapsamında hazırlamış olduğu veri toplama araçlarının 81 il genelinde, Temel Eğitim Genel Müdürlüğüne bağlı bulunan tüm ilkokul ve ortaokullar ile Ortaöğretim Genel Müdürlüğüne bağlı bulunan tüm liselerde görev yapmakta olan yönetici ve öğretmenlere uygulanmasına yönelik izin talebi Genel Müdürlüğümüz ve ilgili Birimlerce incelenmiştir.

                Denetimi il/ilçe millî eğitim müdürlükleri ve okul/kurum idaresinde olmak üzere, kurum faaliyetlerini aksatmadan, gönüllülük esasına göre; onaylı bir örneği Bakanlığımızda muhafaza edilen ve uygulama sırasında da mühürlü ve imzalı örnekten çoğaltılan veri toplama araçlarının 2019-2020 Eğitim - öğretim yılında uygulanmasına ilgi (b), (c) yazılar ve ilgi (ç) Genelge doğrultusunda izin verilmiştir.

Kaynak: http://kangalataturkilkokulu.meb.k12.tr/icerikler/egitimdemakerhareketiveokullardakitasarimbeceriatolyelerininbiregitimortamiolarakdegerlendirilmesi_8397220.html